Skip to main content

Family Weekend (Day 2)

Go to "Family Weekend (Day 1)" here :)

Day 2: Celebrate Uncle Jerry Sr. and Aunt Loretta's 45th wedding anniversary :) / Family Reunion


SURPRISE!!!!!!!!!

Get this.. my Uncle Jerry Sr. thought he was going to preach "Family Weekend" at Jerry Jr.'s church in Yuma. Lol. He thought it was just the church and their families. He called his son (Jerry Jr) and asked if Aunt Marg and Uncle Babs could come (remember, they didn't know it was the Rowell family that was actually there) so Jerry Jr said OF COURSE! :) LOL we had to keep the surprise from Uncle Jerry Sr and Aunt Loretta.

(Waiting for the wonderful couple to arrive)

My cousin Jerry Jr pretended like it was a normal service and when he gave the signal, we stood up and faced Uncle Jerry Sr and Aunt Loretta. They were soooo shocked! :) We started singing "Happy Anniversary to you" to the tune of  the "Happy Birthday" song. The service was sooo beautiful. They played their wedding song and with a little smooch at the end, that ended the service and time to go grub ;) ahahah


There were, I think close to 100 lbs, chicken and ribs to feed the 100 Rowells lol. Brother, this family can eat :) hahaha it was delicious.
(Cousins-Jonathan, Michael, Justin, Mason, Shelby, Me)

Then there were presentations :) Videos of past family reunions (camping, fishing, surprises, singing, playing.. etc) Jerry Jr sang "Baby We Made It" in honor of the 45 years of marriage Uncle Jerry & Aunt Loretta have had.



After this wonderful family time, we went and had MORE family time!!!!! The boys/men (Uncles, cousins) and I (the only girl) went to go shooting :) Sadly, I don't have the pictures/videos of that. We had a blast (no pun intended) LOL.



From there we went to Aunt Edna's (Papaw's sister) vacation house in the desert.. The "band" played and we heard great singing :)



Thus ending DAY TWO of our family weekend :) Lovely.

(Day 3 coming soon)

Comments

Popular posts from this blog

My First Missions Trip (Part 3)

So sorry folks! I've been busy and haven't been able to post quickly :)

Here is Day 3!!!

Also, another apology, I am sorry I'm not super detailed like Nicole & Bethany Wakefield are on their blog! LOL

This is one of my favorite pictures from the whole trip... Overlooking the city of Puebla


Walking down the streets!
Here are a few of us girls on Friday night ready for the service! Me, Sofia, Emily, Rachel, Brittany, Karoline, & Breana
I love these two girls :) Emily & Karoline Awesome girls to hang out with!
Shy & bashful Leslie lol She really is quiet haha
Our first service there was so powerful! During song service, we had a strong move of God! People were just crying & praying! So touching
During song service.. You can see that the metal door was pushed open (it was so hot inside) and allowed for more room to sit PACKED HOUSE!
We haven't even got to the preaching yet and people were in the altar!
Bro. Pedro preaching! A younger guy from our gro…

Pick Up Lines for the Apostolics ;)

You know, I would be laughing so hard if a guy said any of these to me lol but I still think it would be kinda cute :p haha!

So without further adieu, I give you the Pentecostal Pick Up Lines ;)

*my favorite ones will be in italic :p lol*

1. Nice bible
2. Do you need help carrying your bible? It looks heavy.
3. If I had to choose between a romantic date with you or a night with the fellas… I would sit at home and read my bible.
4. Is that a thinline, duo-tone, compact, ESV Travel Bible in your pocket!?
5. Why don't I have a bible dictionary? Well, I dont really need it.
6. What, this here? Oh.. that's my study bible - it’s a little bigger but I can handle the extra spiritual and physical weight.
7. I've prayed about it and God wants you to go out with me.
8. My friend told me to come and meet you, he said that you are a really nice person. I think you know him. Jesus, yeah that's his name.
9. God told me to come talk to you
10. Marry me.
11. The Word says "Give drink to…

Where have I been?

Has it really been almost 2 years since my last post? So much has changed.

(Honestly, I am updating my blog because I like to reflect back on how far God has brought me. Forewarning, don't read if you don't want to take a look into my life the past year. This blog has many memories and I want to add on to it.)

2 years seems like a lifetime ago. I was hurting, broken-hearted, uprooted, and quite frankly, needing God more than ever. I questioned everything I was taught and needed answers, but thankfully, there was one thing I knew for sure...

God had plans and He would be all I needed.

Fast forward to October 2017 and I have lived in the state of Washington for a year, moved into my dreamy studio apartment in August, and I work in beautiful northern Idaho making & working more than I would have in Southern California. Who would have thought? Little Miss Meagan, moving 1.300 miles away from her family because God opened doors and said, "Come."

This place has become h…